jumpa lagi... jangan lupa muhasabah diri yee... ^-^

~jangan dipinta ringankan ujian tapi pintalah ditingkatkan iman...~

~jangan dipinta ringankan ujian tapi pintalah ditingkatkan iman...~

Monday, September 12, 2011

~sahabat~

assalamualaikum semua... apa khbar? sihat? harap2 semua dalam keadaan sihat...
hari ni nk cerita sikit ttg insan yang bernama sahabat...

bagi saya sahabat adalah insan yang sangat penting baGi saya...
sahabat2lah penguat diriku untuk terus berjuang...
sahabat2lah teman terbaik ku..
sahabat2lah pemandu arahku...

saya ingin meminta maaf kepada sahabt2 yang telah saya sakiti, menyinggung atau abaikan...
tiada niat di hati untuk berbuat demikian...
tp saya ini adalah manusia biasa yang lemah...
petunjuk dr Allah sentiasa di dambakan....

sahabt2 semua maaf ye atas salah silap...
itu aje yang mampu di ucapkan...
tidak tenang saya memikirkan keadaan sahabat2 yang telah saya abaikan atau membuat ia tersinggung...
`sahabt2 maafkan diri ini`

harap semua sentiasa memberi sokongan kepada diri ini yang memerlukan sokongan sahabat2 untuk terus berjuang...
sahabt2 lah yang sentiasa memberi semangat...
terima kasih sahabat...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 comment:

  1. km pun nak mintak maaf kalo da salah silap...

    moga persahabatan kekal ke syurga

    ReplyDelete