jumpa lagi... jangan lupa muhasabah diri yee... ^-^

~jangan dipinta ringankan ujian tapi pintalah ditingkatkan iman...~

~jangan dipinta ringankan ujian tapi pintalah ditingkatkan iman...~

Friday, May 15, 2015

AKU & POWERGOLD.BIZ

assalamualaikum.... setelah sekian lama hari ni baru berkesempatan untuk update blog berkaitan powergold...

saya mula mengenali powergold melalui sahabat seuniversiti saya Fasiha bt adnan.. beliau banyk mengajar n mendidik sy ttg ilmu emas ini. pada mulanya saya agak ragu2 untuk mendaftar sebagai stokis powergold... namun sahabt saya ni tidak pernh memaksa untuk meneyertai. apa yang sahabat sy buat ialah beliau TERUS dan TERUS dan TERUS memberi sy pemahaman tentang ilmu emas ini.. dari segi syara' semua walaupun pada hakikatnya banyak persoalan yang sy lontarkan kepada beliau.. satu perkara penting yang beliau selalu ingtkn sy ialah pastikan niat betul kepada kita menyertai powergold ni... alhmdulillah setelah itu ALLAH buka pintu hati sy utk mendaftar sebagai stokis powergold...

maka sahlaa sy sebagai stokis powergold. pada mulanya sy masih tidak faham apa2 tentang powergold. tttg kosnsep,  bonus n pembelian semua.. namun sahabat sy fasihat xjemu2 telefon sy dan terngkan kepada sy.. siap dia buat slide lg utk mudhkan sy.. DAEBAKKK la seha.. hihi

alhmdulillah kini insyaALLAH sy sudah faham n bersedia utk mengajak org menyimpan emas bersama sy

alhmdulillah sehingga kini sudah beberapa org mendaftr d bawah sy sebagai ahli powergold.biz

JOM SAMA2 KITA JADIKAN EMAS SEBAGAI SIMPANAN UNTUK MASA AKAN DATANG
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment